Pehlivan’dan 19 Mayıs mesajı: Gençliğin yanında olmak, geleceğe sahip çıkmaktır
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, Menemen'de gençlerin, öğrencilerin ve vatandaşların katılımıyla kutlandı. Menemen Belediye Başkanı Aydın Pehlivan, "Milli ve manevi değerlerimizi asla ihmal etmeden, tam aksine layıkıyla yaşayarak geleceğe aktaracağız." dedi.Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün vatanımızın...
Haberi Oku