19 Mayıs Atatürk’ü anma ve Gençlik Spor Bayramı çoşkuyla kutlandı
Ulu Öder Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a ayak bastığı ve Milli Mücadele’nin başladığı 19 Mayıs, 107. yılında tüm yurtta olduğu gibi Seferihisar’da da coşkuyla kutlandı. Sabah 09.30’da Atatürk Anıtı’na çelenk sunumuyla başlayan program, İzzet Gül Stadyumu’nda devam etti.İlçe Kaymakamı Mehmet Şerif Olçaş,...
Haberi Oku