Keçiören’de 19 Mayıs Kutlamaları Çelenk Sunma Töreni İle Başladı
Keçiören’de 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları kapsamında gün boyu sürecek kutlama programı, Atatürk Anıtı’na çelenk sunma töreni ile başladı. Belediye önünde gerçekleştirilen törende, Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, siyasi parti temsilcileri ve sivil toplum kuruluşlarının...
Haberi Oku