Gençler 19 Mayıs Coşkusunu Osmangazi’de Masa Tenisiyle Yaşadı
Osmangazi Belediyesi’nin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlediği Masa Tenisi Turnuvası, genç sporcuların çekişmeli mücadelelerine sahne oldu. İki gün süren organizasyonda başarılı raketler şampiyonluk için mücadele ederken, dereceye giren sporcular kupa ve madalyalarına düzenlenen törenle kavuştu.Osmangazi...
Haberi Oku