Çeşme’de unutulan Hıdırellez geleneği Yassıada’da yeniden yaşatıldı
Başkan Denizli: “Ildır'da 40 yıl önce kaybolmuş bir geleneği, Çeşme Vizyon Ofisimizle başlattığımız ‘Mahallemde Ne Var Ne Yok’ buluşmalarının Ildır ayağında komşularımızdan dinlemiştik. Bugün ise hep birlikte o geleneği yeniden yaşatmanın mutluluğunu yaşadık” Çeşme Belediyesi tarafından Ildır Yassıada’da düzenlenen Hıdırellez pikniğinde...
Haberi Oku